FRM34
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

FRM34


 
AnasayfassLatest imagesAramaKayıt OlGiriş yap

 

 Terimler Str (Strenght)

Aşağa gitmek 
YazarMesaj
By_Lives
Aktif Üye
Aktif Üye
By_Lives


Erkek
Mesaj Sayısı : 306
Yaş : 31
Kayıt tarihi : 30/04/07

Terimler Str (Strenght) Empty
MesajKonu: Terimler Str (Strenght)   Terimler Str (Strenght) EmptyCuma Kas. 09, 2007 11:44 pm

Str (Strenght)
Fiziksel gücü belirtir. Str değeri yükseldikçe karakterinizin Fiziksel vuruş gücü, Fiziksel defansı, Fiziksel balans değeri ve HP'si yükselecektir.

Int (Intelligence)
Magic gücü belirtir. Int değeri yükseldikçe karakterinizin Magic vuruş gücü, Magic defansı, Magic balans değeri ve MP'si yükselecektir

HP (Heal Point)
Karakterinizin canını gösterir

MP (Mana Point)
Karakterinizin Magic vuruşlar için kullanılabilecek Mana sayısını gösterir.

Attack Rating
Vuruşunuzun ne kadar geçerli ve güçlü olacağını belirler. Genel olarak statlarınızda belirtilmiş olan Minimum ve Maximum damage değerlerinden Maximum değere yakın olan vuruşu ağırlıkta kullanmanıza olanak tanır. Kısacası Attack Rating değeriniz ne kadar yüksekse o kadar Maximum vuruş değerinize yakın saldırılar gerçekleştirirsiniz.

Dodging (Parry) Ratio
Karakterinizin size yapılan attacklardan ne kadar kaçabileceğini belirleyen değerdir. Dodge (Parry) değeriniz ne kadar yüksekse, karşı tarafın vuruşlarından Minimum olan değere yakın olan hasarı alırsınız.

Magic Reinforcement
Magic gücünüze verilen desteği belirtir. Genelde giysiler üzerinde bulunan bir değerdir.

Physical Reinforcement
Fiziksel gücünüze verilen desteği belirtir. Genelde giysiler üzerinde bulunan bir değerdir.

Physical Absorb
Takılarda bulunan bir özelliktir. Kendinize gelen fiziksel damagelerin % kaçının absorbe edileceğini belirtir.

Magical Absorb
Takılarda bulunan bir özelliktir. Kendinize gelen magical damagelerin % kaçının absorbe edileceğini belirtir.

Lucky
Upgrade edilebilen itemler üzerinde bulunur ve upgrade etme esnasında silahın başarılı Upgrade olabilme olasılığını arttırır.

Immortal
Herhangi bir item upgrade edilirken, kaç başarısız Upgrade sonucunda iteminizin kurtulacağını belirtir. Örnek verecek olursak 3 Immortal değerine sahip bir item Upgrade edilirken 3 kere yansa bile yok olmaz.

Steady
Upgrade işleminin fail vermesi durumunda itemin durability'sinin azalmasını engeller.

Astral
upgrade esnasında +4 ve üzeri itemlerin, upgrade işleminin başarısız olması durumunda +4 te kalmasını sağlar. +4'ten düşük itemlerde bir etkisi yoktur ve örneğin +5 olan bir itemi +6 yaparken başarısız olursanız item yine +4 e düşer. +5 te kalmaz.

Penetration Attack
Skiller üzerinde bulunan bir terimdir ve vuruşlarda vuruşun kaç kişiye etki edeceğini belirtir. Uygulanış şekli olarak başlangıç noktası ile varış noktası arasındaki hedefleri de etkileyebilir. Örneğin Flying Dragon Spear Series saldırılar Penetrate atış kullanır ve mızrağı fırlattığınızda yok üzerinde başka düşmanlara da vurabilir.

Simultaneous Attack
Skiller üzerinde bulunan bir terimdir ve vuruşlarda vuruşun kaç kişiye etki edeceğini belirtir. Uygulanış şekli olarak aynı anda hedef etrafında belirtilen sayıda düşmana aynı anda etki eder. Örneğin Ghost Spear Attack Series saldırılar Simultane saldırı kullanır ve vuruş gerçekleştiği zaman belirtilen mesafe içindeki düşmanların hepsi aynı anda damage alırlar.

Transfer Range Attack
Lightning türü skillerde bulunur ve vuruşun etraftaki yaratıkları da etkilemesi manasına gelmektedir. Fakat diğer çoklu vuruşlar gibi bütün düşmanlara güçlü etki yapmaz. Ana hedefe güçlü vurur, yan hedeflere çok düşük güçte vurabilir.

Degree
Item'inizin upgrade ederken kullanılması gereken Lucky Powder değerini belirtir.

Block
Kalkanlarda bulunan bir özelliktir ve gelen vuruşu bloke etme değerinizi belirtir. Ne kadar yüksekse o kadar çok vuruştan sıyrılabilirsiniz.

Durability
Item'lerinizin dayanıklığını belirtir. Durability 6 değerinin altına düştüğü zaman ekranın sağ tarafında kırmızı olarak belirtilir ve eğer 0 a düşerse onarılana kadar kullanım dışı kalır.

PVP (Player vs Player)
Cape takarak birebir kapışma yapmak manasına gelmektedir. Cape takılarak yapıldığı sürece kaybedenin bir kaybı olmaz.

NPC
Oyunda bilgisayar tarafından yönetilen karakterlere verilen genel isimdir. Örneğin: Şehirlerdeki Takı, Yüzük, Pot vs. satanlar.

DC (Disconnect)
Oyundan kopmamıza verilen isimdir.

GP (Guild Point)
Eğer bir guilldeysek guild içindeki puanımızdır. Bu sayıyı yükseltmek için özel bir işlem yapmamıza gerek yoktur, biz oyun oynadıkça oynama seviyemize göre otomatik olarak yükselir. Ailerde bu puanlar çeşitli amaçlarla kullanılabilecek.

TP (Teleport)
Scroll veya Işınlanma Kapıları kullanılarak karakterinizin başka bir alana ışınlanmasıdır.

Berserker Mode
Karakterinizin oyunda sol üst köşede resminizin etrafındaki halkaların tamamlanmasıyla birlikte TAB tuşuna basılarak aktif edilebilen moddur. Karakteriniz mevcut gücünün ve hızının iki katına çıkar ve süresi bittikten sonra dolması için tekrar bir süre geçmesi gerekir.

Elixir
Oyundaki itemlere + kazandırmak için kullanılan iksirlerdir. Weapon, Accessory, Shield, Protector olmak üzere 4 çeşidi mevcuttur.

Accessory
Oyundaki, Küpe, yüzük ve kolyelerin genel adıdır.

Lucky Powder
Itemlere + basmak için elixirlerle birlikte kullanılan şans arttırıcı tozdur. Takıcılarda satılır.

PK (Player Kill)
Alt tuşuna basarak normal bir oyuncuyu öldürmek suretiyle Katil statüsüne geçilmesidir.

Wanted
Thief'lerin 3000 Arrange Pointi aşacak şekilde Traderleri soymaları sonucu düştükleri durum. Thief'ler için bu durum oldukça kötü bir durumdur çünkü elbiselerini çıkarsaler bile Hunter'ler tarafından öldürülmeye devam edilirler.
Arrange Point Karakter Stat penceresinin sol alt köşesinde yazan sayıdır. Thief olup kervan soydukça yükselir. 3000 puanının üstünde Wanted pozisyonuna düşersiniz.

Guild
Birlik manasına gelmektedir. Diğer oyunlarda Clan olarak da geçer. Oyuncuların bir çatı altında toplanarak bir bütün oluşturmasıdır. Guild Kurucularına Guild Master adı verilir.

Union
Maximum 8 Guildin birleşerek oluşturdukları topluluğa verilen isimdir.
Stall Kurmak Oyuncuların tezgah açarak elindeki malzemeleri satmalarıdır.

Exchange
oyuncuların tezgah açmadan elindeki item ve paraları birbirleri ile takas etmelerini sağlayan sistemdir.

Np (No Problem)
Konuşma terimidir. Önemli değil manasına gelmektedir.
KS Konuşma terimdir. Özellikle birisinin kestiği monstere salça olursanız. "KS yapma" veya "No KS" gibi şekillerde kullanılır. Kısacası benim kestiğim yaratıklara vurma manasına gelir. KS ciler oyuncular arasında sevilmeyen tiplerdir.

Cya
Konuşma terimidir. Özellikle yabancı oyuncular "Görüşürüz" demek maksadıyla kullanırlar.

Res (Resurrect)
Konuşma terimidir. Genellikle "Res var mı?" gibi soru cümlelerinde kullanılır Terimler Str (Strenght) Smile Resurrect skili vasıtasıyla ölen kişileri olduğu yerde kaldırmak için kullanılan özelliğin olup olmadığını öğrenmek için ölmüş kişiler tarafından kullanılır Terimler Str (Strenght) Smile
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
 
Terimler Str (Strenght)
Sayfa başına dön 
1 sayfadaki 1 sayfası
 Similar topics
-

Bu forumun müsaadesi var:Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
FRM34 :: SilkRoad-
Buraya geçin: